Wikia

Ben 10 Wiki

Carambol

Comments0
449pages on
this wiki
Carambol
Crashhopper.png
Informaţii generale
Specie Necunoscută
Planetă Necunoscută
Corp Lăcustă umanoidă
Puteri şi abilităţi
Abilităţi Sărituri pe distanţe mari
Cap de berbec
Reflexe îmbunătăţite
Agilitate îmbunătăţită
Detalii
Actor(i) Dee Bradley Baker[1]
Apariţia Ei erau

Carambol este o mostră de ADN, care provine din Râul de Codon şi aparţine unei specii necunoscute.

ÎnfăţişareEdit

Carambol pare a fi o combinaţie dintre o călugăriţă şi o lăcustă. Are aceeaşi schemă de culori ca şi Stinkfly. Are un corn mare şi verde pe cap şi poartă haine verzi cu dungi negre. Carambol poartă simbolul Omnitrixului pe abdomen. În Omnivers subsuorii săi sunt verzi dar în jocul Ben 10: Omniverse (jocul) subsuorii săi sunt albi.

Puteri şi abilităţiEdit

Carambol folosidu-şi abilităţile de a sări.
MasterqAdded by Masterq
Datorită picioarelor sale lungi, el poate sări pe distanţe foarte mari la fel ca şi Patru Braţe, lăsând in urmă un zgomot sonic. Carambol are un corn foarte puternic în formă de craniu pe care îl foloseşte pe post de "cap de berbec".

Zgomotul sonic lăsat in urmă de săritura sa, este destul de puternic pentru a-i permite să treacă printr-o grămadă de furnici gigantice care stau deasupra lui, acest lucru putând fi văzut în Ei erau.

Ben 10: Omnivers Edit

ApariţiiEdit

Ben 10: OmniversEdit

Jocuri videoEdit

  • Ben 10: Omnivers (doar în DS şi 3DS)

AlteleEdit

  • După cum se vede în Cu bine, şi mulţumesc pentru toată trataţia, şi după spusele lui Derrick J. Wyatt, lui Ben îi place să sară când este transformat în Carambol.[2]
  • De fiecare dată cand Carambol sare, el scoate un sunet asemănător unei lăcuste. Acest sunet se aude uneori şi atunci când vorbeşte.
  • Carambol este primul dintre noii extratereştri care are un prădător din Nemetrix.

ReferinţeEdit

Around Wikia's network

Random Wiki