FANDOM

Chromastone
Informatii Generale
Specie Crystalsapien
Planetă Petropia
Corp Umanoid de cristal
Puteri şi abilităţi
Abilităţi Proiecțiii de energie ultravioletă
Absorbție de energie
Regenerare
Zbor
Forță crescută
Super durabilitate
Scuturi de energie
Details
' Dee Bradley Baker
Apariţia Tot ce străluceşte

Chromastone este o mostră de ADN, care provine din Râul de Codon şi aparţine unui Crystalsapien de pe planeta Petropia.

Înfățișare Edit

 Chromastone este un extraterestru pe bază de siliciu din cristal extrem de durabil. Trupul lui este în general violet, cu mai multe linii întunecate și pete. Mâinile și fața lui sunt purpuri, și el, de asemenea, şase cioburi de sport purpuri pe spate, două în piept, și unul pe partea de sus a capului, care seamănă cu un corn. Fața lui constă dintr-o gură și un ochi mare verde în centru.

În Omnivers, prima apariţie a lui Chromastone arată exact la fel cum a fost în Echipa Extratereştră / Ultimate Alien cu excepția faptului că cristalele de pe spate și cap sunt mult mai lungi.

Simbolul Prototipului Omnitrix / Ultimatrix este pe pieptul lui Chromastone.

În Un nou început, Chromastone primeşte un aspect nou. El poartă acum o şalopetă verde și mănuși verzi pe încheieturi și picioare. El are, de asemenea, trei vârfuri pe umăr și pe brațe, precum și unele pe genunchi și patru pe capul lui. Cristalele de pe piept au dispărut. Fața lui are acum o bărbie magentă care seamănă cu o gutieră, iar el vorbește acum fără să miște gura deloc. Omnitrixul este acum pe pectoralul drept.