FANDOM

Colecționează asta
Ben 10 & Ben 10 actor.png
Informaţii generale
Difuzare originală (SUA) 19 Aprilie, 2014
Difuzare originală (RO) 23 Mai, 2014
Serial Ben 10: Omnivers
Detalii
Sezonul 5 (Ordinea emiterii din SUA)
6 (Ordinea producției)
Numărul 50
Numărul total 200 (Ordinea emiterii din SUA)
202 (rdinea producției)
Autori
Scenograf(i) Michael Rayan
Regizor(i) Jae Hong Kim
Ghidul episoadelor
Predecesor Meci feminin
Succesor Și apoi nu mai era nici unul

Colectioneaza asta este un episod in care Ben intalneste desenul lui in care joaca un Lenopan,in forma lui Ben mai musculos,drept Ben si lucreza cu Solid plugg,Simian,Profesorul Blarnety T. Hokestar(organizator) care il incurca pe Ben:prima data la un meci de fotbal cu Kinceleranii,a doua oara incurca traficul,a treia oara e vina lui Simian deoarece el e angajat de un colector care vrea pamantul(doar pentru lumea lui Ben),isi semneaza numele pe un icebarg Ben Ten.Colectorul se numeste Colectimus care are un scaun modern,iar Ben ii zice ca ii aduce un tricou a lui Ben pentru a lasa pamantul in pace si are 3 minute.El se transforma in XLR8 si il aduce.Ben ii spune actorului,ca sa se revanseze,ca trebuie sa-si foloseasca numele lui.Numele lui e Defuss Veblipstere.Personajele sunt:Ben Teenyson,Rook Blonko,Copiii Kinceleran,ML-E,K8-E,Solid Plugg,Profesorul Blarnety .T. Hokestar,Defuss Veblipstere.Personajele neutre sunt:Simian.Raufacatorii sunt:Colectimus(prima aparitie).Extraterestrii utilizati de Ben sunt:Soimul,Arcticguana,Cap de diamant,Astrodactyl(accident de transformare,extraterestrul selectat era Taunul),XLR8.Extraterestrii utilizati de Defuss sunt:Unitaurul(prima aparitie,x 2),Palma-Grea(Prima aparitie).

Also on FANDOM

Random Wiki