FANDOM

Extraterestrul X

Alien X- Ben 10 Omniverse

AlienX

Informatii Generale
Specie Sapien celest
Planetă Cuptorul creației
Corp Umanoid
Puteri şi abilităţi
Abilităţi Omnipotență
Details
' Yuri Lowenthal(Ben)
Vicki Lewis(Serena în Ecipa Extraterestră)
Kevin Conroy(Bellicus în Echipa Extraterestră)
Jeff Bennett(Bellicus în Vilgax Atacă și Ultimate Alien)
Tara Strong(Serena în Ultimate Alien)
Eric Bauza(Bellicus în Omnivers
Kimberly Brooks(Serena în Omnivers)
Apariţia X = Ben + 2
Galerie

Extraterestrul X este o mostră de ADN, care provine din Râul de Codon şi aparţine unui Sapien celest din Cuptorul creației.

Înfățișare Edit

Extraterestrul X este un extraterestru umanoid care are corpul negru, cu excepția mâinilor care sunt albe, și pe suprafața corpului său are distribuite steluțe mici și albe. Pe cap are trei corne precum cele ale Uriașului X. Spre deosebire de majoritatea extratereștrilor lui Ben, Extraterestrul X are cinci degete la mâini, și nu are nici un deget la picioare.

Extraterestrul X poartă simbolul Omnitrixului/Ultimatrixului pe piept.

În Omnivers, Extraterestrul X iși păstrează înfășișarea originală, dar acum bărbia sa este mai mare, precum cea a lui Cap de diamant. Este mai musculos și coarnele sale sunt mai mici.

SlăbiciuniEdit

OV serena and bellicus

Bellicus, Serena, și Ben, cele trei personalități ale Extraterestrului X

Pentru Extraterestrul X pentru a efectua orice acțiune, inclusiv mișcarea simplă și transformarea înapoi, cel puțin două dintre personalitățile sale trebuie să convină să facă acest lucru. Acest lucru sa dovedit a fi o slăbiciune majoră, așa cum Serena și Bellicus nu erau interesați în realitate cu prezența afacerilor și a vrut să termine cele din trecut care nu au fost posibil să se ocupe fără Ben.

În Ben 10,000 se întoarce, slăbiciunea a fost spusă de Profesorul Paradox, în cazul în care el a arătat că există o cronologie alternativă în cazul în care Albedo sa transformat în negativul Extraterestru X și a fost nemișcat de aproape un an.

Extraterestrul X este vulnerabil de a avea puterile absorbite, ca Ben și Azmuth au sugerat că Darkstar și Osmosieni pot absorbi puterile omnipotente.

Alți Sapienții celest poate afecta Extraterestrului X, așa cum se arată în Universul contra Tennyson.

Potrivit lui Derrick J. Wyatt, chiar Extraterestrul X nu poate supraviețui pe Anur Vladias.

AparițiiEdit

Ben 10 şi Echipa ExtraterestrăEdit

Ben 10: Ultimate AlienEdit

Ben 10: OmniversEdit

Also on FANDOM

Random Wiki