FANDOM

Goop

Goop art

Goop

Informatii Generale
Specie Polimorf
Planetă Viscosia
Corp Variabil
Puteri şi abilităţi
Abilităţi Alterarea Corpului
Lichefiere
Regenerare
Mâzgă acidă
Aruncare de mâzgă
Schimbarea Formei
Zbor(cu ajutorul Proiectorului Antigravitaţional)
Echipament Proiector Antigravitaţional
Details
' Dee Bradley Baker (Ben)
James Remar (Vilgax)
Apariţia Mănuşa de protecţie
Galerie

Goop este o mostră de ADN, care provine din Râul de Codon şi aparţine unui Polimorf de pe planeta Viscosia.

Aspect Fizic Edit

Goop este o grămadă de mâzgă umanoidă care poate lua orice formă. Goop poartă simbolul Omnitrixului/Ultimatrixului pe piept. 

Puteri şi Abilităţi Edit

Goop 003

Goop schimbânduşi forma

Goop îşi controlează mâzga cu ajutorul Proiectorului Antigravitaţional, dacă Proiectorul Antigravitaţional este la o distanţă de 60 de cm faţă de Goop, corpul acestuia va deveni inert până când Proiectorul îl va recolecta.

Proiectorul Antigravitaţional îi permite lui Goop să zboare şi să ia orice formă.

Goop poate sa își manipuleze Proiectorul Antigravitaţional să zboare și să taie inamici cu el.

În Vilgax Atacă, Goop poate să arunce cu mâzgă către inamic, să şpreieze cu acid ca şi un furtun şi să îşi învârtească picioarele să lovească inamici din apropiere.

Dacă Goop îşi pierde Proiectorul Antigravitaţional când trece print-un obstacol, Omnitrixul/Ultimatrixul poate creea altul nou instantaneu.

Goop este capabil să lanseze mâzgă care la impact poate avea proprietăţi acidice sau lipicioase.

Goop poate să îşi folosească abilităţile acidice ca să distrugă aproape orice.

Slăbiciuni Edit

Goop trebuie să se limiteze la Proiectorul său Antigravitaţional pentru aşi controla corpul. Dacă Proiectorul Antigravitaţional este separat la o distanţă de 60 cm sau oprit corpul lui Goop devine complet inert.

Se ştie ca Goop poate fi rănit dacă corpul său este învârtit foarte rapid.

Deoarece corpul său este facut din mâzgă, Omnitrixul/Ultimatrixul poate fi îdepărtat foarte uşor, transformândul pe Goop la normal, şi Omnitrxul/Ultimatrixul poate fi detaşat de pe posesor.

Echipa Extraterestră Edit

AparițiiEdit