FANDOM

Motivele lui OTTO
Upgrade vs OTTO
Informaţii generale
Difuzare originală (SUA) 9 noiembrie,2013
Difuzare originală (RO) 25 decembrie,2013
Serial Ben 10: Omnivers
Detalii
Sezonul 4
Numărul 36
Numărul total 186
Autori
Scenograf(i) Tom Minton
Regizor(i) Chris Berkeley
Ghidul episoadelor
Predecesor Noroiul e mai gros ca apa
Succesor Jaful suprem

SubiectEdit

Motivele lui otto este un episod din ben 10 omnivers Kevin si Rook merg la o explozitie auto si il intalnesc pe argit apoi il vad pe otto un prieten din vidul nul pe care la mintit ca vor ie si din vid dar il pacaleste si iese pe el apoi lau atacat dar otto se salveaza apoi lanseaza un saft dar kevin si rook il opresc dar ecsat asta voia otto reuseste sa evadeze si vura masinile lordului vant rosu kevin rook si argit il urmaresc apoi niste creaturi foarte mari rook il suna pe ben sa il ceara ajutor apoi reusesc sa il prinde pe otto dar el uneste masina lui rook cu celelalte transformanduse intr-un robot uriasi apoi apare ben urca in masina lui kevin apoi se arunca de pe stanca apoi ben se transforma in upgrad  si il salveaza apoi ben se transforma masina intr-un robot si urmeaza o lupta tare ben iese victorios otto ajunge la incisoare iar kevin a primit ca rasplata una dintr-e masinile din colectia lordului vant rosu kevin a aleso pe ceea facuta din bani voia sa o vinde dar are o scapare masina e facuta din bani nu exista cineva destul de bogat pentru ao cumpara.

Also on FANDOM

Random Wiki