FANDOM

Predator si vanat partea 1
Of Predator part1 148
Informaţii generale
Difuzare originală (SUA) 10 Noiembrie, 2012
Difuzare originală (RO) 6 Martie, 2013
Serial Ben 10: Omnivers
Detalii
Sezonul 1
Numărul 11
Numărul total 161
Autori
Scenograf(i) Charlotte Fullerton
Dwayne McDuffie
Regizor(i) Dan Riba
Ghidul episoadelor
Predecesor La pescuit
Succesor Of Predators And Prey: Partea 2

Featured

Pradatori Si Vanat, Partea 1 este episodul al unsprezelea din Ben 10: Omnivers

și prima parte a sezonului de un final.

CuprinsEdit

[arată]

Spectacolul începe la mijlocul aceleiași flashback ca Schimbări cu surprize: Partea 1,Malware dezactivează și canalizare prototip omnitrix.Subiect

Cinci ani mai târziu,Ben și Rook joacă un Sumo Slammers joc video pana cand a venit Crabdozer iese prin perete. Ben vroia sa selecteaza Umangozaur dar se transformă Stinkfly in schimb.Stinkfly scuipa pe Picioarele lui Crabdozer,lipirea lor pe podea. Crabdozer se transformă într-un Buglizard și respiră gaz în goo, determinând-o să se topească.Buglizard apucă Stinkfly și-l aruncă în jurul și Rook îl împușcă.Ben este acoperit în scuipat și încearcă să-l lupta cu umangousaur, dar se transformă Sălbaticul.Salbaticul atacă Buglizard și ei sfârșesc luptă în parcare.Khyber, Uitam peste bătălia de la o strânsă prin construirea, fluiere cauzând Wildmutt să fie uimit de zgomot.Apoi au peste cap de la baza Instalatori unde Max încearcă să recupereze o extraterestru scorpion.Rook ajută Max, și Max arată că străinul a fost pentru o masă el a fost de gătit și oferă unele la Rook. Ben spune Max despre Animalul lui Khyber care este el de vânătoare. Max întreabă Ben ceea ce el crede că ar trebui să facă. Ben spune Max o idee care Rook i-am spus mai devreme, dar nu se poate vorbi din cauza de a avea mâncare în gură.Mai târziu, Ben și Rook se duc Sub oraş  pentru a găsi animalele de companie Khyber lui. După Tura verifică cineva să fie animal de companie Khyber în deghizare, Ben și Rook au certat asupra a ceea ce ar trebui să facă. Apoi Tura decide să plece, lăsând Ben cu hanorac său, hoverboard, și instalatori insigna rupt (după Tura a rupt spunând că el nu merită o).

in Timpul trecut ,Malware se indreapta pana la laborato
Psychobos (1)

Dr.Psichobos(prima data)

rul lui Dr. Psychobos

pentru a vorbi despre un dispozitiv ar putea crea. Cu toate acestea, el nu are mostre de ADN pentru a face să funcționeze.

Ben găsește pe Pakmar și află că Pakmar a făcut un magazin de animale de companie. Ben îi cere să aducă fluiere câine așa Ben să-l încercați. Ben se transformă în Wildmutt ca Pakmar testează unele fluiere.

Apoi Ben este atacat de animale de companie Khyber, atunci Khyber însuși. El se transformă Carambol pentru bataie.Cainele lui Khyber se transforma  Mucilator si cade pe Carambol,asa ca se transforma in Armoburghiu și aruncă Mucilator. Mucilator atunci se transforma in Slamvierme și se duce suboras și ataca  ArmoburghiuArmoburghiu se transforma in Flacără vie urmări după Khyber, dar are un atac surpriză de Crabdozer Heatblast încearcă să se transforme Umangosaur dar se transformă Tăunul La prima Taunul nu știa cum să folosească puterile sale, dar apoi scuipă o minge și role în jurul incontrolabil înainte de a vedea că mingea poate exploda. Crabdozer gherete acest lucru prin rotirea se transforma Terroranchula Taunul în cele din urmă fuge dar Khyber-l invinge prin redirectionarea una din bilele lui. Taunul revine înapoi în Ben și cade spunând "Nu." Khyber apoi preia Ben și spune: "Da." și râde diabolic.              

Evenimente majoreEdit

  • Dr. Psychobos face debutul său, și este dezvăluit că el a angajat Khyber pentru a colecta Omnitrix mostre de ADN pentru Malware
  • Tăunul devine deblocat și face prima sa apariție.
  • Terroranchula
  • Originea Nemetrix
  • Stinkfly isi face debutul prin Omnivers în vârstă de 16 de ani, Ben

DebutulEdit

​Omnitrix Extraterestri DebutulEdit

Nemetrix Extraterestri debutulEdit

PersonajeEdit

RaufacatoriEdit

Extraterestri folositiEdit

Ben de 11 aniEdit

Ben de 16 aniEdit

​Cainele lui KhyberEdit

Denumir Si TraduceriEdit

Limba Nume Origine
Portugheza (Brazil) Predadores e Presas, 1ª Parte Predators and Preys, 1st Part
Spania (Romania) Depredadores y Presa, Primera Parte Predators and Prey, First Part
Spanish (Spain) Presa y Depredador, Parte 1 Prey and Predator, Part 1
Poloneza Drapieżniki I Ofiary Cz.1 Predators And Victims Part 1

QuotesEdit

Ben: (la Rook) Vrei să încep ceva? Este că ceea ce este vorba? Rook: Nu, am de gând să se încheie ceva![1]

Ben: Nu cred că ne-am introdus în mod corespunzător. Sunt Ben Tennyson, copilul care e pe cale de a lovi cu piciorul fundul rău. și 'ești "Khyber:? Ultimul lucru pe care veți vedea vreodată.[2]

Khyber: Deci, orice ultimele cuvinte? Ben: (se uită la Omnitrix, care a reîncărcat) Ce zici de "la revedere"! (transformă în Carambol și salturi)

Flacara vie: Am învins Vilgax cuceritor, Diagon distrugătorul, ceea ce a face tu crezi că ești mai bine? Khyber:Experiență. (Crabdozer atacă flacara vie)

Taunul: Care-i problema, nu se poate termina ce ai început?

Flacara vie: Haide nou Omnitrix te-ar ucide dacă-mi dai umangousaur doar de data asta. (transformă la Taunul)Taunul: Whoa! Acesta este un nou one.Uh, ah ... Ce pot să fac? Trebuie să am ceva merge de la mine, altele decât puterea de istețime. Khyber: (Rade) Mult prea ușor.

Khyber: "Lupta înapoi tot ce vrei Există un animal de pradă pentru fiecare tip de pradă..

  • Noroi a piciorului din spate a fost intact.
  • Omnitrix Ecranul este lateral

ErroareEdit

  • Crabdozer se transforma in Buglizard pentru a topi Slime Stinkfly lui. Se poate observa că piciorul din spate are încă noroi. În scena următoare, ea nu are noroi pe piciorul din spate.
  • când Sălbaticul abordează pe Buglizard,el rage fără o gură în mișcare.
  • Chiar daca Ben a spus hoverboard a fost același cu cel din când era mic, a fost complet diferit de cel vechi
  • când Ben este pe cale să slam Omnitrix pentru Carambol Ecranul Omnitrix este lateral în loc de drept.
  • cand taunul e care rulează în conducta, gulerul este albastru în două scene.

AluziiEdit

  • Khyber este "Da", citat de la sfârșitul episodului este o referire la modul în care Megatron din "Beast Wars" spiridușii mereu pe cuvântul "da". Întâmplător, ele sunt exprimate atât de către David Kaye.
  • "A face ca un copac și să plecăm de aici", citat lui Ben a fost similar cu ceea ce Biff Tannen, de obicei, spune în spate pentru a Trilogia viitor.

TriviaEdit

  • Rook spune Ben că nu a salvat lumea de el însuși, deoarece el a avut ajutor.

See AlsoEdit

Also on FANDOM

Random Wiki