FANDOM

Stafia

Latest 1

Ghostfreak in UA

Ghostfreak Ghost Town 1

Ghostfreak os

Informatii Generale
Specie Ectonurit
Planetă Anur Phaetos
Corp Fantomă
Puteri şi abilităţi
Abilităţi Putere crescută
Durabilitate crescută
Supravieţuire în spaţiu
Zbor
Intangibilitate
Invizibilitate
Tentacule
Posedare de obiecte
Ochi mişcător
Telechinezie
Dinţi ascuţiti
Proiectare de energie
Details
' Steven Jay Blum (seria originală)
Jeff Bennett (Echipa extraterestră/Ultimate Alien)
Apariţia Pensionare permanentă

Stafia este o mostră de ADN a Omnitrixului, care aparţine unui Ectonurit de pe planeta Anur Phaetos.  

înfățisareEdit

În Ben 10, Stafia e gri cu lini negre si un ochi roz.ea are omnitrixul in niste lini.În Ultimate Alien are Omnitrixul pe piept,mai multe linii si ochiul verde.În Omnivers ea e mai slabă, are coturile mai lungi si are lanturi verzi.Omnitrixul îl are în piept protejat de trei lanțuri. Ea în Ben 10 apare în. În Omnivers.

SlăbiciuniEdit

La fel ca alte ființe necorporale, anumite substanțe pot neutraliza intangibilitatea Stafiei și invizibilitatea lui, așa cum se vede în Vânătoarea, când Kreel la neutralizat intangibilitatea și invizibilitate Stafiei cu un lichid special, portocaliu.

Două piele ale Stafiei inhibă multe din puterile sale, îl face vulnerabil la lumina soarelui.

Deși el este capabil să zboare, el nu este foarte rapid în aer, și, prin urmare, trebuie să se bazeze pe intangibilitate și invizibilitatea lui să se sustragă de atacuri.

În Seria Originală, ADN-ul Stafiei a fost legat de conștiința, amintirile, și personalitatea Sinistrului, care la preluat pe Ben și sa eliberat după expirarea Omnitrixului, ceea ce face Stafia un extraterestru periculos de a utilizat. Cu toate acestea, stafia există acum independent de Sinistru, complet cu personalitate lui Ben, așa acest lucru nu mai este o problemă.

Intangibilitatea lui este inutilă atunci când se confruntă cu o altă ființă care poate merge intangibil.

Magia poate afecta, de asemenea, Stafia.

Stafia nu poate poseda ființele care nu au minte, ca un zombi, de exemplu.

AparițiiEdit

Ben 10Edit

Ben 10 şi Echipa ExtraterestrăEdit

Ben 10: Ultimate AlienEdit

Ben 10: OmniversEdit

BenEdit

Rebelul BenEdit

Also on FANDOM

Random Wiki