FANDOM

Ultimatrix
Ultimatrix.png
General Information
User Ben Tennyson (in trecut)
Albedo
Planta Ben
Alpa (copie)
Gwen (temporar)
Kevin (temporar)
Type Dizpozitiv de nivel 20
ADN-ul modificat
Mănușă
Details
First Appearance Bătălia finală: Partea 1

Omnimatrix Ultimate (adesea menționată ca Ultimatrix) a fost dispozitivul care Alien final se învârte în jurul. Ben foloseste-l pentru a înlocui Omnitrix , care a distrus într-o bătălie cu Vilgax . Ultimatrix a fost îndepărtat de Azmuth în Ultimate Enemy: Part 2 și înlocuit cu adevărat Omnitrix .

Inițial creat de Azmuth , nucleul de putere Ultimatrix a fost instabil și incomplet așa că a pus dispozitivul de stocare de înaltă securitate.

Albedo furat Ultimatrix și a fost capabil să stabilizeze miezului, precum și "depășind" Omnitrix prototip prin adăugarea funcției evolutiv. Din păcate pentru el, ADN-ul lui Ben era încă implicit pentru Omnitrix și Ultimatrix a fost încă legată de aceeași bază de date, astfel încât Albedo avut acces doar la străini actuale lui Ben, care a exclus Grey Matter . Aliindu-se cu Vilgax, el a fost de acord să-l ajute ca să se întoarcă la normal, în timp ce Vilgax ar putea avea Pământul. După Albedo ca humungousaur final negativ învins cu ușurință pe Ben ca humungousaur , Vilgax amenințat Gwen și Kevin viața lui, în scopul de a forța Ben să renunțe la Omnitrix. Ulterior, Vilgax trădat Albedo cu ajutorul Omnitrix să-l învingă prin rotirea armata sa de bioids în mii de Humungousaurs .

Mai târziu, Ben activat de Omnitrix mecanism de auto-distrugere a forța Vilgax să-l elimine, dar Vilgax refuzat, crezând că a fost cacealma și mai târziu a suferit consecințele.  Ben lansat Albedo și l-au forțat să-i dea Ultimatrix prin aceeași amenințare.  Ben folosit Swampfire final pentru a lupta Vilgax și folosit jetray să scape mai târziu.

Ben a continuat să-l folosească până la invins pe Vilgax cu puterile lui Diagon, Azmuth a venit să ia Ascalon , precum Ultimatrixul și-a dat noua Omnitrix la wielder demn.

DescriereEdit

Ultimatrix, spre deosebire de Omnitrix, nu seamănă cu un ceas de mână, în căutarea mai mult ca o mănușă.  Componenta centrală, interfața de selecție rămâne același, în timp ce banda de ceas a fost înlocuit cu o bandă mănușă, ca se extinde până la aproape jumătate din brațul purtatorului (de la capacitatea trupei de a se transforma forma sa nu a fost pus în ea).

Când Albedo folosit, Ultimatrix a avut o schemă de culoare roșie.  După ce Ben a luat Ultimatrix de Albedo, Ultimatrix a devenit verde.  Acest lucru arată că utilizatorul poate modifica schema de culori a Ultimatrix.

Interfața de selecție a fost identic cu discul inițial, cu semnul păcii intergalactice care își schimbă culoarea pentru a reflecta ceea ce modul Ultimatrix a fost inch Utilizatorii cunoscute Utilizator Când a fost pus pe Când a fost scoasă Albeață Albedo fură Ultimatrix de laborator Azmuth lui și pune-l pe în bătălia finală: Part 1 În bătălia finală: Partea 2 , Albedo elimină Ultimatrix în scopul de a se da la Ben. Ben Tennyson În bătălia finală: Partea 2, Ben pune pe Ultimatrix după ce a luat-o din Albedo. În The Big Story , Alien Plant scos Ultimatrix de Ben.

În Big Story, Ben pune Ultimatrix din nou după ce a luat-o din Alien Plant.   În final Enemy: Partea 2 , Azmuth scos Ultimatrix de Ben, astfel el poate folosi apoi Omnitrix . Plant Alien În The Big Story, Alien Plant furat Ultimatrix și a pus-o pe. Ben furat Ultimatrix de la Clone Plant. Alfa Alpha duplicat Ultimatrix și a folosit-o pentru a transforma în versiuni EVO ale străinilor din Ben 10-Generator Rex: Heroes Unite . Alpha duplicat Ultimatrix a fost eliminat de către Rex Salazar.

Moduri ActivReîncărcațiScandaRestabiliDezactivatRadiațieSelf-Destruct

Mod activ Edit

Modul activ este modul implicit Ultimatrix lui.  Modul activ in mod normal este activ atunci când Ultimatrix poate fi folosit și nimic nu este greșit. Scopul principal modul de reîncărcare este de a menține Ultimatrix de deteriorarea utilizator. Mod de reîncărcare este activat atunci când Ultimatrix rămâne fără timp. Mod de reîncărcare este dezactivat automat, o dată o anumită perioadă de timp a trecut.

Potrivit lui Dwayne, utilizând formulare Ultimate va face Ultimatrix intra în modul de reîncărcare mai devreme decât cu ajutorul străinilor non-Ultimate. [1]Când ADN-ul nu în flux codonul este aproape Ultimatrix, acesta se închide principalele sale caracteristici până ADN este scanat.  Când o nouă probă ADN-ul este achiziționat, Ultimatrix uneori prezintă o imagine de aproape fiecare străin deblocat, plus unul nou. Când un nou ADN-ul este simtit, Ultimatrix fie iese și trage o rază de culoare galbenă din partea negru și galben sau nu ieși, dar cercuri și apoi descoperă o gaură care impusca pe raza galben.  Când într-o formă extraterestră, Ultimatrix impusca o rază galben de apelare.  În cazul în care ADN-ul este deja în Stream Codon, Ultimatrix va trebui să fie setat la modul de scanare manual și străinul va fi doar deblocat și disponibile pentru utilizare.Ultimatrix dezactivează, taxe, și re-activeaza.  Se poate opri / pe anumite caracteristici.  Modul de resetare poate fi activat prin comandă vocală sau prin apăsarea simbolul Ultimatrix ca un străin timp de 2 secunde.Ultimatrix se oprește, ceea ce face de nici un folos.  Acest mod a apărut pentru prima dată în sacrificiul suprem .Mod de radiații este activat atunci când este detectat radiații.  Ultimatrix va emite un bip si flash roșu.  Mod de radiație este activat ori de câte ori sunt detectate niveluri ridicate de radiații. Mod de radiații poate fi oprit prin rotirea simbolul Ultimatrix în poziția trecut trimestru ca un străin, sau atunci când radiația nu mai este detectat.Când în modul de auto-distrugere, Ultimatrix contează în jos până când explodează.  Funcțiile Mod de auto-distrugere, ca ultimă instanță în cazul în care căderea Ultimatrix în mâini greșite.  Mod de auto-distrugere poate fi activat și dezactivat prin comandă vocală.

CaracteristiciEdit

Conform Dwayne McDuffie: Ultimatrix a avea un control principal . Ultimatrix nu au capacitatea de a revigora specii stocate pe Primus , din cauza aceasta nu a fost adăugată de Azmuth la stadiul de dezvoltare a fost în și Albedo nu adauga. Ultimatrix putea accesa baza de date a Stream Codon de a arăta care transformări au fost activate în timp. Ultimatrix a funcționat ca un receptor fără fir pentru Stream Codon. Ultimatrix a fost legat de voce și ADN-ul lui Ben și răspunde la comenzi vocale ca Omnitrix făcut.  Cod comandă   Ce face Decuplarea Ultimatrix Cod comandă: 000 - Comunicat de cuplare - 0   Elimină Ultimatrix Ultimatrix Self Destruct (numele-un timp): Cod comandă: 000 - Destruct 0   Activează Self-Destruct Abandonați de autodistrugere Code 10   Eșuează în Self-Destruct Ultimatrix Reset Code 10   Activează Reset Mod Ultimatrix Abandonați Reset Code 10   Eșuează Reset Mod Comandă funcție de corecție Code 10   Suprascrie ceva Ultimatrix Acces User Mode recunoaștere a vocii   Face Ultimatrix recunoaște purtatorului Activează comandă vocală

Simbolul Ultimatrix evoluatEdit

Ultimatrix avut capacitatea de a evolua străinilor în lor forma finală , acordarea de noi competențe și abilități noi, care sunt mai puternice.  Acest lucru a fost activată prin apăsarea simbolului Ultimatrix ca un străin, provocând patru piroane gri să crească.  Potrivit site-ului distrugere Cosmic și Dwayne, caracteristica evoluția lucrat prin plasarea speciile selectate într-o simulare, dreapta jos la DNA, pentru o perioadă lungă de timp, aproximativ un milion de ani sau cam asa ceva, in ceea ce este descris ca fiind un "cel mai rău scenariul "; ADN actual este apoi pur și simplu modificat pentru a se potrivi cu noul ADN.  Această supraviețuire a celui mai adaptat rutina explică de ce evoluțiile sunt mai luptă-centrat decât formele lor normale. Ultimatrix servit ca un comunicator când transformată și nu transformate, ca și celelalte Omnitrixes . Ultimatrix întotdeauna a intrat în modul de captură atunci când există ADN-ul unei specii sapiens ", care nu este în Stream Codon în proximitatea sa. Au existat mai multe modalități de a scoate Ultimatrix: Ultimatrix a avut o comandă vocală, care se elimină, la fel ca Omnitrix. Apăsând butonul negru de lângă butonul face Ultimatrix mai mare în dimensiune, astfel încât să poată fi alunecat. Ben a fost, de asemenea, posibilitatea de a elimina Ultimatrix de la său Clone de plante de hapsân-l în același timp clona a încercat să se transforme într-un străin, astfel încât în loc de Clone transforma în Swampfire, Ben a făcut. Ultimatrix a avut AI (Artificial Intelligence). Ultimatrix ar putea adăuga figuranti de forme extraterestre (Goop de disc anti-gravitație , costumul lui NRG, etc), în scopul de a face formele mai sigure / ușor de utilizat. Ultimatrix ar putea schimba hainele pe care străinii purta, Ben nu prea știe cum caracteristica a lucrat.  Se arată că străinii întorși au haine unic pentru ei (de exemplu, patru arme). Potrivit lui Dwayne, Albedo aplicat individual această funcție la fiecare a străinilor. Potrivit lui Eunice, Ultimatrix nu au capacitatea de a restabili ADN-ului. Se părea că Ultimatrix nu poate detecta exterioare creaturi dimensionale. Ultimatrix ar putea detecta alte nuclee Matrix ca Eunice. Ultimatrix revenit în mod automat utilizatorul înapoi în forma lor normală atunci când se suficient rănit sau knock-out. Ultimatrix avut capacitatea de a transforma dintre formele extraterestre fără a atinge simbolul Ultimatrix, care este evident în episoade, cum ar fi cazul în care magia se întâmplă , în cazul în care Ben a fost capabil de a schimba de la jetray la Cannonbolt , fără a atinge simbolul.

StrăiniiEdit

Ultimatrix a avut un total de cel puțin 1000910 străini prin intermediul Stream Codon , 63 de străini deblocate și 47 străinilor numit (Forme Ultimate nu sunt incluse).  Ben sa transformat în 35 din 44 listate.

Notă: A se vedea ADN-ul speciilor Stream Codon lui pentru un număr mai detaliată a străinilor Ben poate transforma, eventual, în.

În cazul în care "Când și cum deblocat" câmp este gol, atunci înseamnă că străinul a fost deja sincronizat cu Omnitrix înainte de distrugere . Străinii deblocat

Acestea sunt toate străinilor cunoscute Ultimatrix a avut vreodată deblocate. Străin   Specie  Când și cum a fost Unlocked / Obținute Alien X Celestialsapien AmpFibian Amperi ADN-ul AmpFibian a fost obținut prin scanarea Ra'ad în sudare Armodrillo Talpaedan ADN-ul Armodrillo a fost obținut prin scanarea Andreas in Fault Andreas " Articguana Polar Manzardill Articguana a fost re-deblocat de către Ben 10.000 la 10.000 de Ben Returns Snare-oh Thep Khufan Snare-oh a fost re-deblocat de către Ben Ben 10.000 în 10.000 de Returnare Frankenstrike Transylian Frankenstrike a fost re-deblocat de către Ben Ben 10.000 în 10.000 de Returnare Blitzwolfer Loboan Blitzwolfer a fost re-deblocat de către Ben Ben 10.000 în 10.000 de Returnare Big Chill Necrofriggian Brainstorming Cerebrocrustacean Cannonbolt Arburian Pelarota ChamAlien Merlinisapien ChamAlien a fost deblocat prin scanarea 775 Prizonier în Prizonierul # 775 este Lipsește Chromastone Crystalsapien De ceas Chronosapien Clockwork a fost deblocat de către Ben Ben 10.000 în 10.000 de Returnare Diamondhead Petrosapien Idem Splixson Idem a fost re-deblocat de către Ben 10.000 în Ben 10.000 Returns Eatle Necunoscut Eatle a fost deblocat de către Ben Ben 10.000 în 10.000 de Returnare Echo Echo Sonorosian Guy ochi Opticoid Guy ochi a fost re-deblocat de către Ben 10.000 în Ben 10.000 Returns FastTrack Citrakayah FastTrack a fost deblocat de pe ecran înainte de formare de bază Patru arme Tetramand Patru arme a fost re-deblocat prin scanarea Manny înainte de Jocuri Video Ghostfreak Ectonurite Goop Polimorf Grey Matter Galvan Grey Matter a fost re-deblocat de către Ben Ben 10.000 în 10.000 de Returnare Heatblast Pyronite Humungousaur Vaxasaurian Jetray Aerophibian Rigg juriu Necunoscut Rigg Juriul a fost deblocat de către Ben Ben 10.000 în 10.000 de Returnare Steaua polară Biosovortian Rath Appoplexian Nanomech Human / Nanochip NRG Prypiatosian-B ADN-ul NRG a fost obținut prin scanarea P'andor în prea fierbinte pentru a manipula Ripjaws Piscciss Volann Ripjaws a fost re-deblocat prin scanarea Pyke off-screen în adâncime Shocksquatch Gimlinopithecus Shocksquatch a fost deblocat prin circumstanțe necunoscute Spidermonkey Arachnichimp Stinkfly Lepidopterran Stinkfly a fost re-deblocat de către Ben Ben 10.000 în 10.000 de Returnare Swampfire Methanosian Terraspin Geochelone Aerio ADN-ul Terraspin a fost obținut de scanare Galapagus în Escape From Aggregor

Perk Upchuck   Perk Gourmand   Upchuck Perk a fost re-deblocat de către Ben Ben 10.000 în 10.000 de Returnare Obscuritate Upchuck   Obscuritate Gourmand Upgrade Galvanic Mechamorph Upgrade-ul a fost re-deblocat de către Ben Ben 10.000 în 10.000 de Returnare De periclitare a apei Orishan ADN-ul de pericol pentru apa a fost obținut prin scanarea Bivalvan în Fame Fel de mare To'kustar Wildmutt Vulpimancer Wildvine Florauna Wildvine a fost re-deblocat de către Ben Ben 10.000 în 10.000 de Returnare XLR8 Kineceleran XLR8 fost re-deblocat de către Ben Ben 10.000 în 10.000 de Returnare

Alte Aliens cunoscuteEdit

Acestea sunt străinii care au fost numite și confirmată de a exista.  Ei nu s-au dovedit a fi deblocate si transformate in în Alien Ultimate .  Străin   Specie Buzzshock Megawhatt Spitter Sferoid

Formulare Ultimate cunoscute Formă normală Forma finală Big Chill Chill Ultimate Big Cannonbolt Ultimate Cannonbolt Echo Echo Ultimate Echo Echo Humungousaur Ultimate humungousaur Spidermonkey Ultimate Spidermonkey Swampfire Swampfire Ultimate Wildmutt Ultimate Wildmutt Fel de mare Ultimate Way Mare

JucăriiEdit

Vuescope Ultimatrix Revoluția Ultimatrix Ultimate Ultimatrix Disc Alien Ultimatrix Battle Ultimatrix

TriviaEdit

Potrivit Matt Wayne: Străinii nu au fost în funcție de vârsta utilizatorului, ei sunt "specimen prim de la speciile respective". Ben scanat străinilor de pe ecran și se reorganizează lista lui după aceea. Ben a avut mult mai mult străinii decât am crezut a făcut. Ben manipulat Ultimatrix pentru a comuta forme sau du-te Ultimate. Ben a scanat străinilor care nu sunt în baza de date Ultimatrix. Cu toate acestea, el nu le-a scana la fiecare ocazie el a luat. Conform Dwayne McDuffie: Ultimatrix fost semne de ea nu se vor încheia în mod corespunzător. Ultimatrix fost mai puternic decât Omnitrix prototipul probabil datorită faptului că nu au capacitatea de a repara daunele genetice. Ultimatrix a fost de 20 de tehnologie de nivel. Ultimatrix a fost mult mai complicat de a utiliza pe deplin decât Omnitrix. Albedo instalate mai multe caracteristici în Ultimatrix decât știm. Potrivit Derrick J. Wyatt: Au fost erori tehnice în prototip Omnitrix și Ultimatrix care au limitat poziționarea Omnitrix în timpul transformărilor. Această interferență de fapt cauzate de transformările, cum ar fi erori de putere. Azmuth reformatat și corectate aceste erori în Omnitrix. [2] Azmuth distrus Ultimatrix în afara ecranului după ultimul dușman: Partea 2 . Azmuth nu a vrut să aibă Ultimates din Ultimatrix, deoarece acestea ar putea fi utilizate pentru violență.  El chiar a comentat cu privire la funcția evolutiv, declarând că a fost "cerșit pentru probleme".  Dwayne a spus că nu le place Azmuth pentru funcția de evolutie este legat de ochi de culoare roz Ben, atunci când el a transformat de la o formă finală în Fame . Azmuth ar putea păstra un ochi pe Ben și activitățile sale prin intermediul Ultimatrix. Ultimatrix a fost scris gresit "Ultamatrix", pe site-ul Cartoon Network. In Cartoon Network "Top 10 lucruri pentru a purta pe încheietura" Ultimatrix este # 5.

Also on FANDOM

Random Wiki