FANDOM

XLR8

XLR8OVS

XLR8 UA

XLR8 (1)

Informatii Generale
Specie Kineceleran
Planetă Kinet
Corp Umanoid velociraptor
Puteri şi abilităţi
Abilităţi Super-viteză
Super-agilitate
Sărituri îmbunătăţite
Putere crescută
Reflexe îmbunătăţite
Recuperare rapidă
Tornade
Gheare ascuţite
Echipament Cască cu mască
Details
' Jim Ward (seria originală)
Yuri Lowenthal (Omnivers, 11 ani)
Apariţia Şi apoi au fost 10
Galerie

XLR8 este o mostră de ADN a Omnitrixului, care aparţine unui Kineceleran de pe planeta Kinet.

~

Înfaţişare Edit

În Ben 10 (seria originală), XLR8 seamănă cu un Velociraptor semi-blindat. El stă pe niște roți negre și poartă o cască cu vizor. Ori de câte ori îl vedem din față, se poate observa că are fața albastră, ochi verzi, buze negre, și dungi mai sus și pe partea dreaptă a ochilor și are 5 dungi albastre pe coadă. El poartă simbolul Omnitrix pe piept.

În Ultimate Alien, XLR8 arată la fel chiar dacă simbolul Ultimatrix este verde. În Ajutoare neaşteptate, el are pielea mai închisă.

În Omnivers, XLR8 este la fel ca în Ben 10: Ultimate Alien , dar mai înalt, are un tricou verde (care îl înlocuiește pe cel alb) îi acoperă în prezent întregul gât. El are patru dungi albastre pe coadă. Are niște roți mai mari. Casca lui este mai lungă în spate și față. Ghearele sale sunt, de asemenea, mai mari. Vizorul lui este mai închis. Vocea lui sună acum ca a lui Ben, dar vorbește mai rapid.

În vârstă de 11 ani, XLR8 arată la fel ca în Ben 10: Omnivers, cu excepția faptului că el este mai mic, iar culoarea verde a tricoului este acum de culoare albă. El are trei dungi pe coadă.

În Ben 10,000, brațele, picioarele și coada au dungi albe în loc de albastre. Există mai puține dungi pe coadă. Îmbrăcămintea lui XLR8 are acum mâneci lungi cu o pereche de dungi la umeri și are un simbol în formă de săgeată de pe trunchiul de jos.

XLR8 poartă simbolul Omnitrix pe piept

Când Gwen este XLR8 nu mai are marcajele negre ca Ben, dar sunt înlocuite cu pistrui. Are ochii de culoare roz și agrafele lui Gwen. Ea are o cască neagră. Majoritatea hainelor ei sunt de un albastru închis cu o secțiune albastră deschis în jurul gâtului, care merge în josul pieptului într-o formă de V, dungi albastre pe antebrațe și încheieturi, două dungi albastre la capătul cozii ei, și o dungă albastră aplicată pe fiecare dintre picioare, iar așa se termină ținuta. Mâinile ei sunt mai în formă umană cu gheare la degete. Ea poartă simbolul Omnitrix pe piept cu o formă de pisică.

Also on FANDOM

Random Wiki